Reklamace

Jak vyřídit mojí reklamaci?

 

1. Kontaktování e-shopu:

Nejprve nás kontaktujte o své reklamaci. To může být provedeno prostřednictvím telefonu, e-mailu nebo kontaktního formuláře na stránce e-shopu.

2. Poskytnutí informací:

Poskytněte nám veškeré relevantní informace ohledně reklamace, jako je číslo objednávky, popis problému, fotografie poškozeného zboží nebo jiné důkazy, které mohou pomoci při vyřízení reklamace.

3. Dodržování podmínek:

Zkontrolujte si podmínky reklamace stanovené e-shopem v obchodních podmínkách a zajistěte, že splňujete veškeré požadavky pro přijetí reklamace. To může zahrnovat dodržení lhůty pro podání reklamace od data nákupu, stav zboží a další specifické požadavky.

     4. Komunikace s e-shopem:

Udržujte s námi komunikaci ohledně průběhu reklamace. To může zahrnovat zjišťování stavu reklamace, případné dodatečné informace nebo odpovědi na dotazy e-shopu.

5. Vyřízení reklamace:

Měli bychom vyřídit reklamaci v souladu s podmínkami a politikou reklamací. To může zahrnovat náhradu, výměnu zboží, opravu nebo jiná opatření, která jsou stanovena.

6. Adresa zaslání reklamace:

Simply beauty

Mojmírovců 571/15, Ostrava 70900

 

Formulář ke stáhnutí: 

reklamacni_protokol

náhled: 

Snímek obrazovky 2023-11-05 v 17.04.23

Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz.